TRANSPEED Automechanika Frankfurt show in 2018

utomechanika, a fiera internaziunale di e parti di l'automobile in Francoforte, in Germania, hè ospitata da a famosa tedesca Messe Frankfurt GmbH. Fundata in 1971, a mostra hà una storia di 42 anni è hè a più grande parte automobilistica internaziunale di u mondu, apparecchiature di prucessu è esposizioni industriali cunnessi. Ognuna di queste mostre attira migliaia di cumpagnie internaziunali. Automechanika hè una tappa internaziunale impurtante per i espositori cinesi à participà à u mercatu internaziunale di e parti di l'automobile è dopu a vendita.

Cum'è unu di i cinque più prestigiosi saloni internaziunali di l'automobile in u mondu, Automechanika Frankfurt hè una di e trè grandi mostre di autoveiculi di u mondu. Hà una longa storia è una influenza di grande portata. Hè l'antenatu di a serie di Esposizione di Pezzi Auto di Francoforte; A Germania hè ancu u locu nativu di vitture famose in u mondu. Vicinu à i principali sedi di rivenditori di vitture, u numeru di consumatori europei à u Salone di l'Automobile di Francoforte hè grande, è a psiculugia di u cunsumadore hè matura è a cunniscenza di a vittura hè cumpleta, cusì l'effettu di a mostra hè più direttu; U 80% di i espositori è u 40% di u publicu sò da fora di a Germania ogni annu. s paese.

Automechanika hè senza dubbitu a più prufessiunale parti di l'automobile, apparecchiature di prova di manutenzione è mostra di forniture di serviziu in l'industria automobilistica. Non solu secondu a pianificazione di a dumanda di u mercatu, ma ancu in u tempu di a mostra è a geografia, affinchì i espositori possanu allargà u mercatu globale in u modu più efficiente.

In 2018, ci era un totale di espositori 4.820 è un totale di visitatori 136.000. È Guangzhou Transpeed Auto Technology Co.Ltd hè un membru di elli, vede a foto cum'è quì sottu:




Tempu di posta: Oct-10-2018
Tes messages Online Chat!